Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

maandag 22 juni 2026

Uitgedaagd | Buttons

Hoihoi,

Sinds een hele lange tijd zijn Janneke en ik er weer met onze gezamenlijke uitdaging. Beide vinden ook de stempels van Louise Dunne (craftaddictionuk) erg mooi en ik daagde haar uit daar een kaartje mee te maken. Voor de rest mocht alles. Ik heb gekozen voor een stempel uit de Button A5 clearstamp. Daarnaast een stans gebruikt van craftaddictionuk: the Slatted rectangle. Als hoofdkleur Strawberry Slush van Stampin Up.



Ik ben zeer benieuwd naar wat Janneke gemaakt heeft en haar kaart kun je HIER vinden.

Wens je voor nu een fijne dag verder, blijf gezond en bedankt voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje (s).





zaterdag 13 juni 2026

Beterschap

Hoihoi,

Voor een vriendin die al enige tijd in de lappenmand zit en voorlopig blijft onderstaande kaart gemaakt. De stempel met ganzen van Ludiec heb ik gekocht toen Janneke en ik een workshop bij Laura Kant in Dinxperlo hebben gevolgd. Ook deze keer mijn aquarelverf er bij gepakt van Van Gogh.

Ze heeft hem al ontvangen en ze vond hem erg leuk. Dus ik kan hem nu op me blog zetten.  Ik wens je voor nu een fijne dag/weekend  verder.


Challenge



vrijdag 12 juni 2026

Cas on Friday Challenge #336 | Birds

Hallo!

Vandaag is de nieuwe challenge bij CAS on Friday gestart.  Deze keer is het thema Birds oftewel vogels en uiteraard clean en simpel. Ik heb deze keer een stempel van Katzelkraft gebruikt (KTZ 217) en tekst is van Marianne design (tekstjes Eline Animals). Ook nu aquarel verf van Van Gogh gebruikt. 


Heb je zin om met ons met mee te doen? Of zoek je meer inspiratie kijk dan op ons blog om alle voorbeelden van het DT team te bekijken. Je hebt andere halve week de tijd om mee te doen. Kijk voor de exacte datum en tijd op ons blog.  Wens je voor nu een fijne dag! 




 

dinsdag 9 juni 2026

Geslaagd

 Hoihoi,

Gisteravond heb ik me hobbykamer opgezocht en dit kaartje gemaakt. Voor veel jongeren is het een spannende week...wel of niet geslaagd. Word het hieperdepiep of verdriet...ik ga voor hieperdepiep en hoop dat ik dit kaartje donderdag op de post kan doen🀞

Voor de verandering mijn aquarelverf er bij gepakt en een stempel van Katzelkraft. Blijf ze leuk vinden. 


Zoals je min of meer gewend bent van mij is het weer een  Clean And Simpel kaartje geworden.  Tot slot wil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje(s) en wens ik je een fijne dag verder en blijf gezond!


Challenge's 


vrijdag 5 juni 2026

Sterkte

Hallo!

Hehe eindelijk weer een redelijke droge dag met het zonnetje, heerlijk! Nu hopen dat dit doorzet. Vannacht was het bar en boos qua regen, werd er gewoon steeds wakker van.

Ik heb met de Cottontail stempel een sterkte/condoleance kaart gemaakt. Ook deze kaarten horen erbij. De achtergrond heb ik gemaakt met mijn nieuwe embossing oval die, deze is ook van craftaddictionuk. Leuk betaalbare stansen en stempels vind ik. En in Nederland te koop wat ik zeer belangrijk vind.

Dit kaartje laat ik ondere andere meedoen aan de challenge van 4 seasons challenge blog.


Zoals je ziet is de stempel niet gekleurd en is het kaartje in zwart/wit  en heb ik ook een zwart touwtje bovenaan gebruikt. En zoals je gewend bent van mij Clean And Simpel. Hou daarvan.  Ik wens je voor nu een fijne dag / weekend.


woensdag 27 mei 2026

Hieperdepiep

Hoihoi!

Afgelopen zaterdag een geweldige dag gehad met Janneke in Dinxperlo. De voorjaars workshop bij Laura Kant was erg gezellig,  leuke mensen, heerlijk geluncht, inspiratie opgedaan en veel oja momentjes. Ik wil altijd te zuinig met water zijn en dat moet met aquarel juist niet. En ik heb maar 4 stempels gekocht, eentje daarvan heb ik gebruikt voor onderstaande kaart. De tekst had ik al.  Ik stapte om 07.15 in de auto en was 21.30 weer thuis. Hebben traditie getrouw op de terugweg heerlijk gegeten. Zondag kwam ik mezelf tegen...maar deze dag met een gouden randje heb ik maar mooi weer in de pocket!

Het is wederom een caskaart en de stempels zijn van Ludiec. Ik heb mijn zigs gebruikt. Stans van crealies en een touwtje. Ik hoop dat hij mee mag doen met de nieuwe challenge van Knutsel en Kadootjes...ik had hieperdepiep in mijn hoofd en niet het woord hoera erbij πŸ™ˆπŸ™Š. Enfin anders heb ik pech.


Challenge's 



vrijdag 22 mei 2026

Sending a little love

Hallo!

Allereerst wil ik je / jullie bedanken voor de lieve wensen, woorden❣❣en berichtjes op me vorige kaartjes.

Ik heb vanmiddag even tijd voor mezelf genomen en ben aan de slag gegaan met mijn nieuwe spullen. Doeading was weer erg snel, alles werd de volgende dag al bezorgd met een leuk kadootje erbij. Eindelijk waren de stempels en stansen  van @craftaddictionuk weer op voorraad... helaas voor mijn portemonnee zijn er een paar in mijn winkelmandje beland πŸ™ŠπŸ™Š De kleur die ik gebruikte is Darling Duckling van Incolor 2025 en Zigs voor het schattige muisje van Louise Dunne. 




Morgen ga ik met Janneke naar Laura Kant in Dinxperlo om een workshop te doen. Aqaurel en Ludiec stempels.  Word een lang dagje met (te) veel prikkels maar dat heb ik er voor over. Op terug reis gaan we vast en zeker ergens eten.  Het weekend is extra lang door Pinksteren en dinsdag ook vrij genomen.

Wens je voor nu een fijne dag / weekend verder en blijf gezond!



Challenge

kraftychickschallenge.blogspot.com/2026/05/krafty-chicks-challenge-821-cas